Voorwaarden
Toepassing
Op alle overeenkomsten en leveringen van DutchHome gelden de algemene voorwaarden. Door te bestellen accepteert u de toepasselijkheid van de algemene voorwaarden van DH.
Totstandkoming van de overeenkomst
DH is gerechtigd om gemotiveerd een bestelling te weigeren of aan de levering bijzondere voorwaarden te verbinden. Als DH uw woonadres niet kan vaststellen, wordt de bestelling niet geaccepteerd.
Prijzen en kosten
De genoemde prijzen zijn in Euro’s, inclusief 21 % BTW en exclusief verzendkosten. De verzendkosten zijn afhankelijk van het bestelde artikel. Bij bestellingen vanaf € 50,00 worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor verzendingen naar het buitenland worden de desbetreffende posttarieven gehanteerd. De verzendkosten worden vermeld in de bevestiging van uw bestelling.
Betaling
Alle bestellingen dienen vooraf betaald te worden via Ideal of overboeking op rek.nr NL29RABO0307958140 tnv DutchHome te Groot Ammers. De gegevens hiervoor ziet u in de orderbevestiging die u ontvangt bij uw bestelling; deze ontvangt u per e-mail. Vermeld bij uw betaling s.v.p uw ordernummer. Is de betaling binnen 7 dagen niet bijgeschreven op onze bankrekening, dan vervalt de bestelling automatisch.
Bezorgadres en levering
U kunt zelf beslissen op welk adres uw bestelling bezorgd dient te worden. U kunt uw bestelling thuis laten bezorgen, maar u kunt uw bestelling ook afhalen tijdens openingstijden. Voor woonaccessoires kunt u dan op Slotlaan 287 in Zeist terecht. DH betracht de grootste zorgvuldigheid bij het in ontvangst nemen van bestellingen en het verzenden van de bestelde artikelen. DH verzendt de geaccepteerde bestellingen zo snel mogelijk in volgorde van binnenkomst. In de regel vindt de levering plaats binnen één week nadat de bestelling is ontvangen. Als een levering niet of niet tijdig kan plaatsvinden, omdat de bestelde artikelen niet op voorraad zijn of om een andere reden vertraging ondervinden, dan krijgt u daarvan binnen één week nadat u de bestelling heeft geplaatst bericht. Wij bezorgen met PostNL.
Bezorgen van meubels
Voor order boven de €750 geldt gratis verzenden. Daaronder betaalt u € 75,- aan bezorgkosten extra.
Tijdens het bestelproces wordt bij de artikelen die niet per post verzonden kunnen worden een keuze gevraagd. U kunt dan aangeven of uw order franco verzonden kan worden of dat er bezorgkosten bij komen.
Op de dag van levering dient de factuur betaald te zijn. Geen betaling = geen levering.
Voor de Wadden is het bezorgen boven €750,- niet gratis! Vraag om een offerte.
Showroommodellen worden niet gratis thuisbezorgd. In overleg kunnen we deze voor €75 bezorgen in de regio.
Retouren
Voor uw aankopen geldt een zichttermijn van 14 dagen. In deze periode heeft u de mogelijkheid om de artikelen die u heeft ontvangen aan te melden om terug te zenden.Als wij de artikelen binnen 14 dagen na aanmelding van retour in huis hebben gaan wij over tot crediteren. Wij storten het aankoopbedrag terug via de gekozen betaalmethode. Bij retournering zijn de verzendkosten voor uw rekening. Van artikelen die netjes verpakt, onbeschadigd en ongebruikt retour ontvangen worden, storten wij het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) binnen 30 dagen terug.
Let op:
* Retourkosten zijn voor eigen rekening.
* Als je voor de levering geen verzendkosten hebt betaald en je retourneert de hele order of je order komt daardoor onder de €50,- dan houden wij €5,95 in op het terug te betalen bedrag.
*Vooraf kun je je retour vast even melden door een mail te sturen naar info@dutchhome.nl
Retourbetaling
Wij hebben al onze betalingsopties geregeld via KLARNA. Dus ook de betalingen met creditcard en Ideal lopen via hen. Als een retour is verwerkt betalen wij via KLARNA op de factuur terug. Zij verzorgen de retourbetaling aan jou als klant. Mocht je dus vragen hebben over retourbetalingen dan kan je contact opnemen met KLARNA op het volgende telefoonnummer: 020-8082852
Acties
Wanneer wij een actie presenteren kunt u niet met terugwerkende kracht recht maken op de actiekorting.
Wij zullen acties zo vroeg mogelijk aankondigen, maar zullen soms ook spontane acties geven die op een specifieke dag gehouden zullen worden.
Privacy
Uw persoonsgegevens worden vertrouwelijk behandeld, deze informatie wordt niet aan derden verstrekt.
Wijzigingen Algemene voorwaarden
DW houdt zich het recht voor, indien nodig, de algemene voorwaarden te wijzigen.
Copyright
Niets van de website van DH mag zonder dat hiervoor door DH toestemming is gegeven worden gekopieerd of anderszins overgenomen.
Overmacht door derden
DH staat niet in voor situaties van overmacht zoals b.v. vertraging door verzending of schade door derden ten tijde van verzending.
Het zoekraken van pakketten is voor risico van de klant.
Bedrijfsinformatie
Vestigingsgegevens
DutchHome BV , Graafland 28 2964 BH Groot Ammers KVK 77979133 BTW NL002146865B09
(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
Toepassing
Op alle overeenkomsten en leveringen van DutchHome gelden de algemene voorwaarden. Door te bestellen accepteert u de toepasselijkheid van de algemene voorwaarden van DH.
Totstandkoming van de overeenkomst
DH is gerechtigd om gemotiveerd een bestelling te weigeren of aan de levering bijzondere voorwaarden te verbinden. Als DH uw woonadres niet kan vaststellen, wordt de bestelling niet geaccepteerd.
Prijzen en kosten
De genoemde prijzen zijn in Euro’s, inclusief 21 % BTW en exclusief verzendkosten. De verzendkosten zijn afhankelijk van het bestelde artikel. Bij bestellingen vanaf € 50,00 worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor verzendingen naar het buitenland worden de desbetreffende posttarieven gehanteerd. De verzendkosten worden vermeld in de bevestiging van uw bestelling.
Betaling
Alle bestellingen dienen vooraf betaald te worden via Ideal of overboeking op rek.nr NL29RABO0307958140 tnv DutchHome te Groot Ammers. De gegevens hiervoor ziet u in de orderbevestiging die u ontvangt bij uw bestelling; deze ontvangt u per e-mail. Vermeld bij uw betaling s.v.p uw ordernummer. Is de betaling binnen 7 dagen niet bijgeschreven op onze bankrekening, dan vervalt de bestelling automatisch.
Bezorgadres en levering
U kunt zelf beslissen op welk adres uw bestelling bezorgd dient te worden. U kunt uw bestelling thuis laten bezorgen, maar u kunt uw bestelling ook afhalen tijdens openingstijden. Voor woonaccessoires kunt u dan op Slotlaan 287 in Zeist terecht. DH betracht de grootste zorgvuldigheid bij het in ontvangst nemen van bestellingen en het verzenden van de bestelde artikelen. DH verzendt de geaccepteerde bestellingen zo snel mogelijk in volgorde van binnenkomst. In de regel vindt de levering plaats binnen één week nadat de bestelling is ontvangen. Als een levering niet of niet tijdig kan plaatsvinden, omdat de bestelde artikelen niet op voorraad zijn of om een andere reden vertraging ondervinden, dan krijgt u daarvan binnen één week nadat u de bestelling heeft geplaatst bericht. Wij bezorgen met PostNL.
Bezorgen van meubels
Voor order boven de €750 geldt gratis verzenden. Daaronder betaalt u € 75,- aan bezorgkosten extra.
Tijdens het bestelproces wordt bij de artikelen die niet per post verzonden kunnen worden een keuze gevraagd. U kunt dan aangeven of uw order franco verzonden kan worden of dat er bezorgkosten bij komen.
Op de dag van levering dient de factuur betaald te zijn. Geen betaling = geen levering.
Voor de Wadden is het bezorgen boven €750,- niet gratis! Vraag om een offerte.
Showroommodellen worden niet gratis thuisbezorgd. In overleg kunnen we deze voor €75 bezorgen in de regio.
Retouren
Voor uw aankopen geldt een zichttermijn van 14 dagen. In deze periode heeft u de mogelijkheid om de artikelen die u heeft ontvangen aan te melden om terug te zenden.Als wij de artikelen binnen 14 dagen na aanmelding van retour in huis hebben gaan wij over tot crediteren. Wij storten het aankoopbedrag terug via de gekozen betaalmethode. Bij retournering zijn de verzendkosten voor uw rekening. Van artikelen die netjes verpakt, onbeschadigd en ongebruikt retour ontvangen worden, storten wij het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) binnen 30 dagen terug.
Let op:
* Retourkosten zijn voor eigen rekening.
* Als je voor de levering geen verzendkosten hebt betaald en je retourneert de hele order of je order komt daardoor onder de €50,- dan houden wij €5,95 in op het terug te betalen bedrag.
*Vooraf kun je je retour vast even melden door een mail te sturen naar info@dutchhome.nl
Retourbetaling
Wij hebben al onze betalingsopties geregeld via KLARNA. Dus ook de betalingen met creditcard en Ideal lopen via hen. Als een retour is verwerkt betalen wij via KLARNA op de factuur terug. Zij verzorgen de retourbetaling aan jou als klant. Mocht je dus vragen hebben over retourbetalingen dan kan je contact opnemen met KLARNA op het volgende telefoonnummer: 020-8082852
Acties
Wanneer wij een actie presenteren kunt u niet met terugwerkende kracht recht maken op de actiekorting.
Wij zullen acties zo vroeg mogelijk aankondigen, maar zullen soms ook spontane acties geven die op een specifieke dag gehouden zullen worden.
Privacy
Uw persoonsgegevens worden vertrouwelijk behandeld, deze informatie wordt niet aan derden verstrekt.
Wijzigingen Algemene voorwaarden
DW houdt zich het recht voor, indien nodig, de algemene voorwaarden te wijzigen.
Copyright
Niets van de website van DH mag zonder dat hiervoor door DH toestemming is gegeven worden gekopieerd of anderszins overgenomen.
Overmacht door derden
DH staat niet in voor situaties van overmacht zoals b.v. vertraging door verzending of schade door derden ten tijde van verzending.
Het zoekraken van pakketten is voor risico van de klant.
Bedrijfsinformatie
Vestigingsgegevens
DutchHome BV , Graafland 28 2964 BH Groot Ammers KVK 77979133 BTW NL002146865B09
(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)